Amikor sikerült I.

Szeretném elmesélni az első neten (igaz nem társkeresőn, hanem egy online játék oldalon) megismert szerelmem, melyből aztán egy hosszú, évekig tartó kapcsolat bontakozott ki. Bizonyítékául annak, hogy nem csak és kizárólag negatív tapasztalattal rendelkezem.

Ez a kapcsolat igazi tündér mese volt! Olyan amiről minden nő/kislány álmodik :) mielőtt csúnyán arcon csapná a valóság hatalmas szívlapátja....
Ekkor Én 22, Ő 26 éves. Szerelem volt az első látásra! Igazi, viszonzott, önzetlen szerelem. Rövid ismeretség után hamar jött az összeköltözés, a szülők bemutatása. A közös jövőnk tervezése. Azt hiszem soha addigi életemben nem voltam annyira boldog, mint abban az időszakban. Soha senkivel nem tudtam annyira tökéletes harmóniában együtt élni, mint vele.
Telket vásároltunk, építkezni kezdtünk. Mivel nagyon szeretem a kutyusokat, egyik nap meglepett egy kölyökkutyussal. A szüleivel, testvéreivel nagyon jól kijöttem. Azt hiszem befogadtak, s családtagként kezeltek, már az eljegyzésünk előtt is.

Én akkor pályakezdő voltam még, ő már befutott szakember, dolgoztam, de minden terhet levett a vállamról, sokszor még a háztartásban is segédkezett, igaz az Ő főzési tudománya a virsli melegvízbe helyezésénél kimerült. :) Lelkes volt!
Mindent megtett, hogy boldog legyek. Igazából semmire nem volt gondom, mert szinte minden gondolatom, kívánságom leste. Nem csak nagyszerű szerető, remek ember, intelligens férfi volt, hanem egyenesen a nagybetűs FÉRFI.

Négy boldog esztendőt töltöttünk el együtt, aztán valami megváltozott, lehet, hogy bennem, lehet, hogy benne (ez sosem derült ki), de szépen lassan elhidegültünk egymástól. Előbb elváltunk ágytól, majd az asztaltól is.
Egy ideig még néha hallottam felőle... de évek óta szinte semmit.


Remélem újra Boldog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése