Amikor egy farkassal randiztam

Vannak normális férfiak is a világhálón, olyanok, akik emelt fővel, kultúráltan bírják és tudják kezelni azt, ha a kiszemelt nő szíve még sem dobban meg értük.
Volt szerencsém egy ilyen sráccal randizni korábban.
Párom.hu-n kutakodva akadtam a pasira. Szolid, kutyás fotók. Semmi magamutogatás. Korrekt!
Képek és az adatlapja alapján nagyon megtetszett, s az én adatlapom is megfelelt az általa áhított és állítottaknak.
Már nem emlékszem melyikönk írt előbb a másiknak, de arra igen, hogy vele is rekord idő alatt randit beszéltem meg :))) (kövezzetek, de nem szeretem vesztegetni az időt, az ilyen randikon meg úgyis azonnal eldől, hogy lesz e folytatás vagy sem...legtöbbször azonban vagy sem..)
Az Operaház előtt találkoztunk, a valóságban kissé másképp mutatott, mint a fotókon. De még így is nagyon szimpatikusnak tünt, az a baj, hogy ennél több érzelmet nem is váltott ki belőlem. Mégis kellemesen elbeszélgettünk, ittunk egy üditőt, majd megbeszéltük, hogy keressük tovább az igazit, s elváltunk.
Tudta ő is és én is, hogy mit akarunk, mit keresünk, s abban nem fértünk el.



Azóta sem hallottam felőle, szerintem már megtalálta amit keresett!
...megérdemelte! Korrekt fiú!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése