Szerelem helyett barátság


Hogy ne mindig csak balul elsült történetekről meséljünk...íme egy kellemesebb sztori:)

Úgy a kezdet kezdetén történt,hogy egyik ilyen társkereső oldalon keresgéltem,mikor is ráakadtam egy számomra nagyon szimpatikus férfi adatlapjára. Tetszett,de merszem nem volt még írni neki,így egy kattintással a kedvenceimhez adtam,mondván ha jobb pillanatomban leszek megejtek egy levelet neki. Eltelt egy nap...két nap ,mikor is a legnagyobb megdöbbenésemre levelem érkezett attól a sráctól akit én már előzőleg „kinéztem” magamnak. Megkezdődtek a levél váltások,egyik követe a másikat,majd hosszas írogatás után kiderült,hogy nem teljesen szabad a szíve,mert tetszik neki valaki aki sajnos foglalt. Gondoltam én,jó kis hármas fogat ez így...de mivel értékeltem az őszinteségét,felajánlottam neki – semmi gond,hát ismerkedni még attól lehet – időközben viszont én is elkezdtem gyöngédebb szálakat táplálni iránta,amit tudomására is hoztam. Korrektségből nem volt hiány nálunk,úgyhogy megbeszéltük hogy mivel egyikünknek sem jó ez így...én viszont várni nem várok rá,mint esetleges szerelemre...maradjunk a baráti viszonynál. Tudjuk jól ez a mondat mit takar:)...

A történet viszont annyiban más mint a falsh „legyünk barátok” szlogen,hogy mi azóta is – immárom 5 éve - nagyon jó barátok vagyunk:)...és igen...merem állítani,hogy létezik férfi és nő között barátság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése