Egy titkos hódoló

Szeretném azt gondolni, hogy egyszer az életben mindenkivel megesik, hogy akad egy titkos hódolója. Nagyon jó, ugyanakkor nagyon is félelmetes, borzongató érzés!
Korábban nekem is volt egy ilyen lovagom, az egész egy beazonosíthatatlan elektronikus levéllel indult, melyet egy ismeretlen címről kaptam az irodai levelezőmre.
A levélben röviden tömören csak annyi állt, hogy reggelente szoktunk találkozni s, hogy nagyon tetszem neki.
A levelet virág, plüss állat és édesség követte, szinte napról napra érkeztek a különböző küldemények!



Egyre több levelet váltottunk egymással, ijesztő volt amikor levélben megdícsérte az aznapi ruhám, a frizurám, bármit. Felfedni magát azonban nem volt hajlandó. Kaptam ugyan egyszer egy képet, állítólag őt ábrázolta, de ezen a fotón több férfi is látható volt, így a személye örök rejtély maradt.
Mivel felfedni kilétét nem akarta, nem erőltettem tovább a dolgot.
Egyszerűen mellőztem a leveleit...aztán szépen lassan az ajándékok is elmaradtak :-)

azóta sem tudtam meg ki volt ő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése