amikor egy rossz nap is lehet rosszabb :-)


Simán van olyan nap amikor minden rosszul sül el!
Amikor nem elég, hogy a rosszabbik lábunkkal kelünk fel, de még mások rá is tetéznek.
Ez a nap is ilyen, ahogy látom, nem csak nekem!




Már a reggel pocsékul indult. A fésű húzta a hajam, a fogkrém marta a nyelvem, a tusfürdő pedig csípte a szemem. Csak a második harisnya felvétele sikerült úgy, hogy ne szakadjon ki.
Tudtam, ez a nap nem az enyém.
Napközben kiborítottak a kollégák.
Sok volt a munka. Későn jöttem el, hazafelé betértem a kínaiba, vettem egy kis csípős csirkehúst. Megkajáltam, közben pedig bekapcsoltam a gépem. Remélve, hogy némi kikapcsolódásra teszek szert. Tévedtem, megesett már máskor is.
Msn-en kaptam egy üzenetet. Egy olyan embertől, akire még csak nem is emlékszem. Mint kiderült ő annál inkább, sőt olyan mély nyomokat hagytam benne (egyetlen szörpizés alkalmával), hogy azóta sem tette túl magát azon a tényen, hogy nem egymást kerestük. Pechjére, sem külsőre, sem belsőre nem közelítette meg azt a típust, akit én mindig is kerestem. Kommunikációból gyenge pasas, véknya testalkatú, sportolatlan, ápolatlan külsővel, divatjamúlt frizurával kopott cipőben és még sorolhatnám hátrányait, de nem teszem.
Lényeg a lényeg, emberünk mindenképpen szeretett volna velem beszélgetésbe bonyolódni és tudatni velem azt a tényt, hogy ő a sértett fél... (jól van kisfiam, menj és húzz egy sorszámot)
Próbáltam jó fej lenni vele, nem bántottam, nem is sértegettem. Megtudtam, azóta más bizniszben utazik, de a vállalkozása jól megy!
Minekután befejeztük a magasan szárnyaló beszélgetésünk egyéb elfoglaltságaimra hivatkozva léptem.

Azt hiszem, ezt a napot már csak egy tábla csoki teheti szebbé.
Nem tudnál kölcsönadni egyet?
és egy másik napot?!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése