Érthetetlen levelek...


Ez egy ilyen nap:))))...Most őszintén ,valaki tud nekem erre valami épkézláb magyarázatot adni?

"Szia
1987-óta a Pet Shop Boys a kedvenc zenekarom.Voltam a koncertjükön is amikor itt voltak Budapesten.
Szia
B. robi"


Hát az még hagyán,hogy nem értem mi köze ennek a társkereséshez,de hogy vajon erre milyen választ remélhetett ez a kedves úriember?!...

"Szia XX engem Z.-nek hivnak és szeretnék veled megismerkedni,én 31 éves vagyók és szeretem a természetet,a rómatikát,a gyerekeket,az állatókat,a zenét,stb.180cm vagyok,80kg,kék szemü,barna hajú.Egy összite,kedves lányt keresek hósszú távra váróm válaszód szia"

Ugye ehhez nem kell különösebben hozzáfűznöm...tudom,hogy a pasik legtöbbször nem írnak helyesen,ez oké...de azért az alapvetőket tudjuk már leírni...

__$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$ $$$$ $$$_ ____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
___ _$________$$$____$$.
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
__________$$$$
________$$$$$.
______ $$$$$$$$

Huhh...ez végképp üti a biztosítékot:)))....virágküldő szolgálat?..vagy felkérés utazásra a Bahamákra?...esetleg még sok-sok pénz is?...ki érti ezt?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése