Bizalmatlanság...na de ennyire?

Igen-igen újabb levelem érkezett...ezuttal egy másik társkereső oldalon.

"Szia!
Nem gondoltam, hogy én is egyszer szétnézek társkereső oldalon, de most úgy alakult, hogy egyedül vagyok és ez így nem jó.Tetszik a fotód és szívesen megismerkednék Veled. Bár nem tudhatom, hogy a fotó valós-e vagy sem. Tudod ez az egész on-line társkereső rendszer hibája. Utólag elnézést a bizalmatlanságomért, ha ez alaptalan, de én már csak ilyen vagyok.Egy emberben szeretnék bízni igazán, és ez a párom.Ha Te vagy az aki, illetve aki a képen van, akkor beszéljünk meg egy személyes randit, és akkor eldönthetjük, vagy elválnak útjaink vagy összefonódnak örökre. Ki tudja? Sz."

Köszönöm kedves Sz. de nem értem,hogy aki ekkora bizalmatlansággal van az emberek iránt az minek nézelődik társkeresőn?....nem beszélve arról,hogy első levélnek sem igazán ildomos ilyen szöveggel előrukkolni,mert nem hogy választ nem kapsz,de még sértő is lehet annak aki komolyan társat keres. Másrészről pedig pont,hogy egy olyan oldalon teszed mind ezt,amin tapasztalataim szerint tényleg korrekt emberek vannak. Úgyhogy javaslom az ismerőseid körét célozd párkeresés gondolatával,ott talán megerősítés kapsz ki a valós személy avagy álruhás démon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése