Elmélkedés...

Hűű...ma Casadera igen csak megelőzőtt:)...amit mára szántam témát azt ő ki is fejtette,úgyhogy lássunk valami mást amin lehet elmélkedni:)
Rögtön két felvetést is egy kalap alá sűrítek akkor,mert igen csak kapcsolódnak egymáshoz...
Az egyik ami előtt főleg a Férfiak értetlenkednek...Miért is nem válaszolnak a lányok a levelekre? A másik pedig,hogy vajon mennyit illik várni egy válaszra?

Nos valahol itt is,mint minden másban megoszlanak a vélemények...így én most csak a saját tapasztalatomból fakadóan tudok véleményt vagy állást foglalni. Kezdetben mikor elkezdtem ezt a netes ismerkedést – úgy gondoltam – minden kapott levélre válaszoltam,legyen az pozitív vagy negatív. Mindig úgy neveltek,hogy illő módón meg kell köszönni mindent és a korrektség is úgy kívánja,hogy ne hagyjak másban esetleges hiú reményeket. Igen ám,csak a virtuális társkeresés napjainkban kissé megváltozott. Az emberek képesek túl reagálni dolgokat és még inkább elefántott csinálni egy semmit mondó dologból. Többször előfordult már,hogy amit én esetleg egy udvarias megköszönésnek véltem azt a másik nem rögtön felkérésnek gondolta ismerkedésre. Egyre inkább negatív visszajelzéseket kaptam,mert a Férfiak nem voltak képesek elfogadni a Nemleges és visszautasító választ. Példának íme egy mindennapi jelenség: Kapsz egy ismerkedő levelet,amolyan sablonos dolgot...megnézed az illetőt,majd miután konstatálod,hogy nem szimpatikus...udvarias módón írsz egy „köszi,de nem egymást keressük,további sok sikert” válasz levelet,ha már ennyit fáradt vele,hogy bekopizzon egy tucatjára elküldött szöveget. A válaszok közül bátran lehet választani a lehetőségekből: - semmi válasz,felszívódik
- semmi válasz,de azért nézeget
válasz : - köszi,hogy legalább visszaírtál
- köszi,neked is sok sikert
- bocs hogy zavartalak
- nem vagy ám nagy szám,hogy így válogass
- hülye pi**a
- azért mégis elárulhatnád,hogy miért nem
...és még sorolhatnám naphosszat a különb és durvábbnál durvább amolyan "lebaszó" leveleket.
Azt hiszem ezek után nem csoda,ha azt mondom – köszönöm – ebből nem kérek. Így inkább átváltok egy másik „stratégiára”a nem válaszolásra. Igen,mert így valahol megkímélem magam és merem feltételezni azt a tényt is,hogy a normálisabb Férfiak igenis értenek a szótlanságból. A tapasztalataim azt bizonyítják,hogy az esetek 80%-ában működik is a dolog. A maradék 20%-kal meg úgy vagyok,hogy magukat jellemzik egy becsmérlő levéllel...

Ebből a témából kapcsolódik mindjárt,hogy mennyit illik várni egy-egy válasz levélre...nos megint csak szubjektív véleményem van. Van aki már azon kiakad ha 5 percen belül nem kap reagálást,holott percenként azt sasolja vajon online-e az illető. Arra azonban érdemes gondolni,hogy a kiszemelt emberünk bizony elfoglalt is lehet,teszem azt munkahelyen van és nem ér rá folyamatosan azt lesni mikor érkezett levele. A normális türelmi idő szerintem maximum 2-3 nap...az ennél hosszabb időre nyúló válasz csak akkor kifogásolható,ha az illető nem tud sűrűn az internet közelébe kerülni.
Összegezve a dolgot...türelem...türelem...türelem és kitartás:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése