fogas kérdés - avagy, oroszlánszájszagú Ricsi

Rövid, tömör, tanulságos!

Korábban amikor még vadul társkerestem esett meg velem.
Adott: nyár, napsütés, jókedv, meleg

Szokásos társkereső oldal, friss regisztrációjú srác (Ricsi), adatlap profin kitöltve, klassz fotó. Olvasatlan levelek száma nulla. Bátorság összeszed, levelet ír!
Néhány perc múlva válaszlevél érkezik :) Szívem a torkomban dobog, megnyitom, olvasom. Elhinni sem merem, normális, írni, olvasni tudó srác. Hurrá!
Rövid kóstolgatás, majd msn-re váltunk, onnan egyenes út a telefonig.
Másnap ebédre megbeszélünk egy találkozót.
Adom magam
...Későn ébredek, kapkodás, gyors zuhany, fogmosás, fésülködés, öltözködés...
Sietek a helyszín felé, ember már vár! Kezet nyújtok bemutatkozom. Hogy jobban értsem közelebb hajolok.

Pánikgomb I., emberünk vagy nagyon izzadós, vagy régen nem járt vizes helységben, mert nem csak hogy kellemetlen szagú, de erősen izzad is, persze lehet csak izgul :-) Sebaj, majd szélnek szemben közlekedünk, hogy ne érezzem.
Egyébként jó fej, nem is buta. Jól érezzük magunk.
A vendéglőben nem ülök mellé, na nem a szag miatt, hanem mert kényelmesebb úgy beszélgetni, ha szemközt van a másik fél.
Egész jól megvagyunk, nevetgélünk, majd egy nagyobb mosolynál meglátom a fogazatát... vagyis, annak hiányát, állagát...

...nem megyek a részletekbe, de én ilyen rossz fogakat még sosem láttam, a fogai pedig valószínűleg fogkefét nem láttak talán soha!!!
Egy egészséges embernek 32 foga van, neki körülbelül volt max. 20, jóindulattal 22 darab.
Lefagyott a mosolyom...
de ő tovább nevetgélt s mesélt. Azt hiszem teljesen fellazult...
Menekülőre akkor vettem a formát (Pánikgomb II.), amikor közelebb ült és úgy sztorizgatott tovább... olyan szájszaga volt, hogy többször attól féltem az ebédem visszakéredzkedik majd!

Nem vagyok szívbajos, amikor levegőt vett elkezdtem beszélni arról, hogy mennyire fontos az alapvető higiéniás tevékenységeket megtenni, nem csak másokért, legfőképpen önmagunkért.
Utálok nevelni! Kioktatni sem szeretek senkit, de nem bírtam magamban tartani!!!
Felhívtam a figyelmét arra, hogy illett volna legalább zuhanyozni és fogat mosni mielőtt randira megy. Illetve egy papírdarabra felírtam a fogászom számát, s kértem keresse fel.
A vendéglői számla rám eső részét kiegyenlítve távoztam. Még aznap törölte a regisztrációját.
Azóta sem láttam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése