Litánia...

Úgy látszik mostanság kíméletlenül kapom a furcsa olykor érthetetlen leveleket...
Ma reggel a szokásos e-mail nézegetést követően látom levelem érkezett. Nohh fel is ugrottam gyorsan a portálra,hátha oly régóta várt lovagom talált meg végre...Már a levél tartalmától enyhe sokkot kaptam - nem értem mi a pláne abban,ha egy ismeretlent lebombázunk egy oldalas terjdelmű infóval,amire lehet marhára nem kiváncsi az illető - elkezdem olvasni...udvarias bemutatkozás,hogy mégis tudjam ki is az illető...eddig oké,majd jön a feltét...mit csinál,mit tanul és hogy milyen magas pozicíójú állása lesz neki,ha egyszer véget ér a szemesztere - már itt jobb szemöldököm felkacsint - majd rátér szülőhazájára,akarom mondani városára és fél oldalas kultúrális-történelmi múltat idéz fel szeretett helyéről - nahh bal szemöldököm is felhúzódik - itt már aztán végképp minden lelkes érdeklődésem homályba vesződik. Unalom-unalom az egész, aztán a kérdések tömkelege irányomban. Kit-mit szeretek,mik a kedvenc ételem/italom és mindenem, mivel foglalkozom,mit csinálok mit nem és még egy sor kérdés... kész itt feladtam...
Komolyan nem értem mire jó ez??...aztán persze ha nem kapnak választ,jön a sértődés,mert hogy ők mennyi energiát fektettek a levélbe....nem kell...könyörgőm ne bombázzátok már az embert oldalas litániákkal....elég két sor is,ha egyedi és stílusos:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése