Amikor a NEM már nem elég...

Ismerkedni szeretek...olykor nehezen,máskor meg pillanatok alatt megtalálom a közös hangot a másik féllel. Tegnap is ez történt,mikor kaptam egy kedves,igazán stílusos,jó pofa levelet amit nem tudtam válasz nélkül hagyni. Rögtön fel is vetettem az msn lehetőségét amire persze az illető rögtön rákapott és még aznap fel is vett. Tegnap még nem is volt semmi "fura" ,nagyon normálisnak tűnt,közvetlen,barátságos és még az sem zavart,hogy nálam 1 évvel fiatalabb. A bibi ma kezdődőtt...mikor,mint a ragtapasz úgy kezdett rám tapadni. Megírtam neki,hogy sorry,de most munka van és nem tudok írogatni...de ő csak löki a szöveget és kérdezget...és egyre inkább ráállt a témára,hogy mikor talizunk már...mondtam neki,hogy még nem hiszem,hogy fél napos beszélgetésből nagyon rákattanok a találkozás lehetőségére,de őt még ez sem zavarja és rendületlenül monoton mondja mondja mondja...

Nem ismerem,csak max cirka másfél napja...és uuuuutálom mikor valaki ilyen levakarhatatlanul rám mászik....ELÉG!...miért nem lehet megérteni,hogy a NEM az tényleg NEM-et jelent?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése