mai okoskodás...


Valami lehet a levegőben, lehetséges, hogy túlzottan is elszaporodtak a tavasz molekulái, melyek igen nagyfokú aktivitást idéznek elő a hímnem tagjai közt.
S ha nincsen meg a személyes kontakt, akkor msn-en és levélben bombáznak minket, társkereső nőket :)

Nekem sem maradt üres a leveles fiókom, mivel másik névvel használom a társkereső fiókom, "a kígyós ember" belenyúlt :-) (nem ússza meg)

" Szia CB,

Azt hiszem az ördögnél egy fokkal szebb vagyok.Szeretem a könyveket.Szeretek csak úgy otthon maradni,én már kinyüzsögtem magamat.Vannak terveim és van munkám.
Viszont nincsen párom,akivel megoszthatnám az életemet.
Szerintem folytassuk az ismerkedést emailen keresztül,mert nem vagyok vipes és a leveleim száma korlátozott.
Email címem:....@freemail.hu
xy"
Hol rontotta el?! Talán ott, hogy ismerem, hogy volt hozzá szerencsém...
...hát, kedves kígyós barátom, ez ezúttal sem jött be.
További sok sikert neked!



Dehogy, ne csak a múlt kisértsen, egy új levelem is akadt. Íme:

"Szia,

Kérek engedélyt nem belekezdeni 5 oldalas jellemzésbe, sem a lelkem mélyén nyugvó lélektani struktúrák felszínre hozatalába. Nem írnék hosszas, erotikus töltetű leveleket, és a következő 10 évre vonatkozó távlati terveimmel sem sokkolnálak. Nem borulnék a válladra a nőket szidva és azt kérve, hogy értsél meg és egyébként is biztos te vagy az igazi. Nem írnék arról, hogy van egy foltos kiscicám/kiskutyám (nem kívánt törlendő) aki életem értelme, vagy esetleg ez egy piros Zsiguli. Nem próbálnék téríteni és ezoterikusan sem akarnám neked a világot, és benne magunkat értelmezni. Nem untatnálak viszonyulásommal az élet legalapvetőbb kérdéseihez, továbbá az e viszonyulást meghatározó értékeimnek, normáimnak, viselkedésemnek, szokásaimnak, valamint az általam létrehozott és felhalmozott szellemi és tárgyi produktumaimnak az összességével, azaz a kultúrámmal (ezekre is csak a perverz emberek kíváncsiak első blikkre). Nem menedzselném magam az ÉN vagyok a legjobb választás-féle pr szövegekkel stb., és még ezeket a sztereotípiákat lehetne folytatni a végtelenségig, de ez sem áll szándékomban ezért csak megkérdezném van - e kedved velem ismerkedni (ha már állítólag ezért vagyunk itt) hátha sikerül (mármint ismerkedni), ergo várom válaszod.

A."

Köszönjük "A"...
mit rontott el?! az elején említést tesz arról, hogy nem kezd 5oldalas bemutatkozásba, mégis hosszúra sikeredett a levele, mondhatni a vége már nem kicsit untatott...
nem lett volna jobb, ha egyszerűen leírja, hogy tetszem neki és szeretne megismerni?!
oké-oké, kell az egyediéség, na de nemá' ennyire :-)
A kevesebb (ebben az esetben is) néha több!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése