olvasói levél

Kaptunk levelet,
végre megtudhatjuk, mi az amitől a pasik kiakadnak. Megtudhatjuk, nekik milyen benyomásaik vannak.
Csapjunk is a lovak közé!



"Sziasztok, nagyon tetszik az oldal, a téma amit feszegettek. Sokunk járunk ugyanabban a cipőben, még akkor is ha ezt nem is valljuk be egymásnak. Magam másfél éve tartozom a klubba. Sok levélen vagyok túl, és sok randin is. Tapasztalataim szerint nincs könnyű helyzetben az aki ma itt a XXI. században szeretne társra lelni. Nehéz a regisztrációk közül szűrni az arra érdemes darabokat. Sarkosan fogalmazok, nem véletlen. Tapasztalat, de megfigyeltem, a nők sajnos ha nem tetszik a levélíró, akkor egyszerűen nem válaszolnak. Pedig mennyivel tisztább és jobb volna, ha legalább egy "bocs nem vagy az esetem" levelet kapnék válaszul. De nem! Volt már olyan is, aki olvasatlan törölte a levelem. Nem vagyok sablonos, próbálok mindig egyedit írni, sosem írtam még kettő egyforma levelet. S mégis, havonta talán egy lánnyal sikerül randiznom. És itt jön a poén!
  1. találkozáskor derül ki hogy a fotó sokkal régebben készült
  2. vannak eltitkolt részei az életének (család, férj, gyerek)
  3. olyan káros szenvedélyei vannak amiket nem támogatok
  4. miután megvacsorázott megmondja hogy nem is engem keres
  5. pénzeszsákot keres - azonnal vásároltatni akar
  6. vagy a legdúrvább hogy el sem jön
Nem vagyok egy királyfi, de varangy sem. Vajon mit csinálhatok rosszul? Tényleg ennyire rossz irányba tartunk? Nem várok sokat, átlagos nőt keresnék. Elmúltam harminckettő, szeretnék családot.
Köszönöm, hogy elmondhattam!
üdv,
Dani"

Én, ezt most nem is kommentálnám, áll az egy cipőben járunk tény :)
Senkinek sem könnyű

"üdv a klubban"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése