Olvasói levél

Ismételten kaptunk egy levelet...a küldő egy hölgy aki most is aktívan "keresi" párját. Lássuk az ő sztoriját...


"Kedves Blogger Lányok!
A minap egész véletlen keveredtem az oldalatokra és nagyon megtetszettek a sztorik amiket saját élményeitekből írtatok. Ekkor gondoltam,hogy én is "tollat" ragadok és megírom nektek egyik történetemet. Nem most volt az igaz,talán úgy 1 éve:) és mivel most is fent vagyok egy társkereső oldalon (amit láttam ajánlásra is raktatok) így ez most legyen titok hol is esett meg velem a sztori:)) Szóval írt nekem egy srác,aki nagyon szimpatikus volt számomra,így természetesen válaszoltam is rögtön a kedves levelére. Levél levelet követett,mikor is átváltottunk msn-re,hogy kicsit közvetlenebb legyen a beszélgetésünk. Most már vissza gondolva kicsit naívan,de igen csak „kitárulkoztam” ,gondolok most a személyes információkra,mint munkahely címe és miegyéb. Lényeg a történetben,hogy megbeszéltük a sráccal,hogy várunk a találkozóval,mert el kellett utaznia és ha visszajön akkor megejtjük a dolgot. Erre egyik este záráskor beállított valaki egy szál virággal a melóhelyemre és közölte,hogy engem keres. Akkor döbbentem meg,mert az illető totál másképp nézett ki,mint akiről én fotót láttam a neten,és érthető módón lányos zavarba jöttem:) Kérdésemre,hogy vajon miért is nem rémlik a képekről az arca,csak annyit kaptam válaszként,hogy elég régi a fotó és azóta változott,férfiasodott:D...na mondanom sem kell,hogy a nagy találkozásból nem lett semmi,csak egy nagy köszönöm a virágért:)...
Remélem ebből is meglett a tanulság:))...továbbra is sok sztorit írjatok,mert nagyon jók vagytok:)
Üdvözlettel C.”



Köszönjük kedves C. :) Bizony meglett itt is a tanulság,hogy nem szabad elsőre nagyon kiadni magunkat,hiszen a személyes kontaktusig nem tudhatjuk ki is ül valójában a virtuális tér másik oldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése