Rómatikus

Lassan kezdem úgy érezni,hogy vonzom a félszeg,idióta,írni nemtudó hapekokat...jött egy levelem pár napja...

"Szia XX, engem Zsoltak hivnak és szeretnék veled megismerkedni,én 31 éves vagyók és szeretem a természetet,a rómatikát,a gyerekeket,az állatókat,a zenét,stb.180cm vagyok,80kg,kék szemü,barna hajú.Egy összite,kedves lányt keresek hósszú távra váróm válaszód szia
Zs."

Bár nem épp tetszetős - egye fene még siethetett is - így ment a válaszom,melyben kértem egy fotót tőlle,ugyan mégis kivel "állok"szembe. A válasz ma érkezett jó sok késéssel...íme:

"Szia XX.köszönöm hogy reagáltál a levelemre sajnos képet nem tudók föltenni dehogy jobban megismerjük egymást tudóm talán még korai ilyet kérnem de mást nem tudók javasolni mit hogy találkozunk valahol egy séta mellet és megismerjük egymást aztán meglátjuk mit szólsz? váróm válaszod szia"

Khm...az hogy beigazolódott helyesen nem tud írni az egy dolog...dehogy lutrira sem megyek az hótziher...köszönöm akkor inkább jöhet a következő...

4 megjegyzés:

  1. Reklamálni tetszett a visszajelzések hiánya miatt, úgyhogy íme egy. Negatív.

    Ha valaki rosszul van attól, hogy egy pasi nem tud írni, akkor ugyan ne írja már le, hogy "tőlle", mert így elég bagolymondjaszagú a dolog. Meg ugye szembe belemegy a szálka, a gerendával meg szemben állunk. De nem tetézem tovább.

    VálaszTörlés
  2. Naná,hogy örülök a kommentnek,pláne,hogy van benne némi "ferdítés"...nem azt írtam,hogy nem tud írni a pasi hanem,hogy helyesen nem tud...nahh ez nem mindegy. Másrészről nem azzal van a baj,hogy nem tökéletes a helyesírása,mint mondottam lentebb már egyszer:) de persze értelmezni is tudni kell az írottakat:)...jahh és marinov volnék ki posztoltam a kommentezést meg casadera írta. Erről ennyit:)

    VálaszTörlés
  3. Életemben egyetlen olyan találkozó volt, ahol nem volt előtte fotó. A levél alapján értelmes volt az ürge, összetett mondatra is képes volt és a vessző használatától sem idegenkedett :)

    Elmondása szerint: mackós, 185 cm, 125 kg.
    A 185 cm mackós testalkaton a 125 kg el tud oszlani rendesen, kulturáltan - annyira már nem lehet rossz, gondoltam én.

    Hát, megjelent egy max 175 cm-es és kábé 135 kg-os egyén, zsíros hajjal, két számmal kisebb ingben, így volt alkalmam megcsodálni az ing két gombja között szétnyíló résen keresztül kacsintgató hófehér csíkos atlétatrikóját, nagyjából 2 lyukkal beljebb gombolt övön átliffenő hájjal, zsíros hajjal...
    Jól döntöttél, SOHA TÖBBET LÁTATLAN!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. :)))) nagyon jóóó

    VálaszTörlés