Komolyan gondolják?

Kicsit nézelődtem a neten és néhány igen érdekes társat kereső pasi szlogenjén,bemutatkozó szövegén megakadt a szemem...kicsit mazsolázok belőlle nektek,hogy megfejthessük vajon miért is pont ezzel a pár "bájos" sorral akarják meghódítani a nők szívét...
"Ne a terrorista fejemen csodálkozz! Kukancs a szívembe!" - hát persze,miután magamhoz tértem a sokktól...

"A fekete lyukak olyan helyek,ahol isten nullával osztott!" - bölcs gondolat,főleg ha magából indult ki...

"Helló és Szia!" - ööööö....csak a köszönés megy?...

"A nő arccal két gyermek csontváza felé fordulva,az oldalán feküdt. Örlőfogaik alapján öt és 8 évesek lehettek,amikor elragadta őket a halál. Kicsiny kezüket az asszony felé nyújtották,aki porló karjaiba ölelte őket!" - isten nyugasztalja,de ez nem a temetkezési rovat...

"Gondolj ide valami szépet és jót rólam" - hát persze és mint Mr. Tökély kilép az álmomból...

"Többnyire jókedvű arc vagyok társaságban,egymagamba kevésbé" - akkor sajna ezt bebuktad...

"Keresem a Juliskám!" - De kár,hogy megettem a mézeskalács házikómat...

"Tuuuudom...huncut a szemem....de a szívem az NEM" - tuuuudjuk mi ezt el is hisssszük...

"Szeretek ismerkedni,bulizni,jól öltözködni,az igazi parfümöt imádom. Szar az élet,de rövid!!!Használd ki minden kellemes percét -a többi meg szard le!" - nagy igazságok ezek...

"Legyen humorérzéked,mert szeretek nevetni...legyél sportos,mert szeretek mozogni..legyél kedves..." - és hogy mit akar a nő már lényegtelen...

"Indiai srác megismerkedne magyar lánnyal házasságkötés céljából. Angol nyelvtudás szükséges. Pénzt is kap az illető" - nyílván a közeli sztiptíz bárban...

"Rossz pasi jó nőt keres" - ajjjjaj

"Ha egy jófej gyerekre vártál,akkor ne csüggedj tovább..." - Ovónénit ide...

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Itt van még pár pasi-címsor, szó-betű szerint idézve :)
    - Csúcs pasi csak csúcs csajoknak!
    - Nem keresem az igazit, mert az igazi én vagyok.
    - Wunderfull life.
    - Nehéz ide olyat írni, amit ne moderálnának ki (azért szerintem lehet :) )
    - Olyan vagyok, mint a spanyol nátha - mindenki megkaphat.

    VálaszTörlés