A sokk-ból is megárt a sok...

Jeee...levelet kaptam life...miután magamhoz tértem a sokk-tól,azt hiszem nem sértem meg nagyon az úriembert ha ide kopizok egy kis részletet a leveléből...

"Kedves Társkereső!
Feri vagyok,szeretnék veled megismerkedni. Kérlek,olvasd el adatlapomat(updates ID:XY),ahol néhány részletet máris megtud6sz rólam,és fotót is találsz. Válaszod a xyz címre várom.”
Igen-igen...ez idáig még tényleg semmi gond nincs...a java eztán jön...
"Középfokú kereskedelmi végzettséggel az állami szektorban dolgozom. Nincs családom,csak barátaim és munkatársaim. Szabadidőmben sportolok,kirándulok,vagy internetezek. Hobbim a testépítés és érdeklődöm a természetes életmód iránt.Törekszem egy egészséges,harmonikus élet kialakítására. Társat/barátnőt/SZERELMET keresek!Fiatalosan öltözködök,póló-farmer-tornacipő.Testékszer és tetoválás nincs,de a tetkó tetszik,így nem kizárt hogy egyszercsak lessz.Akit keresek: Őszinte,kedves,szolíd lányt,aki szintén szerelmes típus!:)Komoly kapcsolat sem kizárt,egy kisgyermek nem akadály!Összeköltözés megoldható.Ha másra is kiváncsi vagy,kérdezz! "


Huhhh...a fotót már nem merem felrakni,mert nem vállalnám a szívinfarktusért a felelősséget... De hogy kicsit "tisztábban” lássunk miért is oly "gáz” ez...

A középfokú végzettséggel nincs gond,bár jobban hangzott volna,hogy középidős ,lévén 40 körüli,ehhez képest én csekély 15 évvel vagyok csak kevesebb...aztán testépítés,ami kicsit nevetségesen néz ki,lévén a fotón erősen látszik 20 kiló túlsúly felesleg...öltözködés...a poló és farmer nem egyenlő a fiatalossal...összeköltözés megoldható?,aham elösszőr megismerni kéne egymást,aztán költözni...
Nem leszólni akarom szegényt,csak ha már írunk magunkról egy szééééép hosszú bemutatkozást,akkor az valamennyire igazodjon is a fotónkhoz és stílusunkhoz is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése