újabb levelet kaptunk

"sziasztok,

szeretném megőrizni az anonimitásom, ezért kérlek titeket, hogy nevem és elérhetőségem maradjon anonim.
Az egyik nálatok olvasott poszt hozta meg a kedvem, hogy elmondjam a véleményem, mint férfi. Annyit elárulok, hogy elmúltam 35. Interneten társat keresek.
Fél éve vagyok tagja több társkereső oldalnak. Sokszor találkozom azzal a ténnyel, hogy a nők is több fórumon próbálnak társat keresni. De nem is ez a lényeg!
Arra szeretnék választ adni, hogy miért helyezünk Nőket a kedvencekbe és hogy miért van az, hogy néha egy levél után nem írunk többet.
Az első - a kedvencek tényleg klassz opció, lehetőség van "megjelölni" a célszemélyt. Akinél vagy jelentkezünk később, vagy nem. A jelölésnek nincsen különösebb oka, szimplán annyi, hogy így kényelmesen szemmel tudjuk tartani, nem kell mindig rákeresni. Nekem is sok ilyen adatlap van elmentve. Időnként megnézegetem őket, általában szépen sorban szoktam írni a tulajdonosoknak. Természetesen szépen sorban. De olyan is volt már, hogy csak nézegettem, mert jól esett.
A második - miért nem írunk néha egy levél után. Csak a magam nevében tudok nyilatkozni, sokszor több vasat, akarom mondani adatlapot is tartok a tűzbe. Így megesik, hogy valaki mással kezdek el jobban érdeklődni. Vagy van a másik lehetőség, amikor a levél amit sikerül váltanunk annyira nem dobogtatja meg szívem.
Itt szeretném megjegyezni, hogy nem szeretem a sablon leveleket, illetve azokat sem amikor a hölgy annyit ír, hogy kérdezzem... innentől általánosságban nincsen folytatása a levelezésnek. Soha nem szoktam sablon leveleket írni, mindenkit megtisztelek azzal, hogy személyre szólóan írok, ennek tükrében elvárható, hogy a hölgy is adjon egy picit a személyiségéből, az egyéniségéből.
Ez miatt nem kell elítélni. Biztos hogy a nők is így csinálják.
Túl nagy a felhozatal, relatív kevés az idő, igyekszik mindenki a "legjobbat" kihalászni. Sokat randizom, majd egyszer erről is írok nektek.
Köszönöm a lehetőséget"

Természetesen eleget tettem "Anonymus" kívánságának s nevét elhallgatva adtam közre levelét. Köszönjük az őszinteséget, okulunk belőle!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése