... másnak hittem...csalódtam

Az első ismerkedéseim eredménye volt Ő. Egy igazi báránybőrbe bújt farkas, aki már-már tökélyre fejlesztette az átveréseket, s, mint tapasztalatlan kezdő társkereső, szépen bele is futottam a csapdájába... Nagykanállal ettem a szavait, amiknek vajh mi kevés valóság alapja volt!
Nevezzük "SP"-nek.
SP volt a kezdeményező fél, bimbodzó kapcsolatunkban.

Nagyon ügyesen bánt a szavakkal, igen hamar sikerült az ujjára csavarnia. Leveleket váltottunk, rengeteget telefonoztunk, majd amikor Budapestre érkezett, megejtettük a randinkat is. Nem szórakozott, azonnal a tárgyra tért s megcsókolt. Nem vagyok prűd, de a tempó nekem kissé gyorsnak bizonyult. Néhány órát együtt töltöttünk, elmentünk ebédelni, sétáltunk.
Végig azt a látszatott keltve, mintha mi egy pár lennénk. Boldog voltam, s fikarcnyi kételyem sem támadt a szándékait illetően. Aztán este hazautazott vidékre. Az elkövetkező napokat telefonokkal és levelekkel folytattuk. Aztán az egyik beszélgetés alkalmával megkérdezte, hogy elutaznék e hozzá? Persze igent mondtam, s nagyon vártam a hétvégét! Csütörtök este pakoltam össze az utazótáskám, de nem jelentkezett. Próbáltam felhívni, de a telefont sem vette fel.
Gondoltam közbejött valami, majd másnap keresni fog. Nem így történt!
Szombaton hívott, mindenféle történetekkel kábított, de akkor már tudtam, valami nem stimmel ezzel a pasassal. SP hírtelen elhallgatott, majd női hangot hallottam a háttérből. Megkérdeztem mit hallok? Erre ő elváltozott hanggal összevissza beszélt, próbált meggyőzni arról, hogy amit hallok az a tévé hangja. Aztán a hangja egyre izgatottabbá vált, a női hang pedig egyre közelebbről hallatszott. Egy ajtócsapódást hallottam... SP kimenekült a lépcsőházba, aztán elköszönt.
Azonnal tudtam, hogy bizony engem rútúl átvertek :-))))
Bejelentkeztem iwiw-re és rákerestem hazug lovagomra.
Gyors szűkítésekkel, de átnéztem a hölgy ismerőseit. S láss csodát... egy fekete hajú monaliza mosolyú hölgy virított az egyik adatlapon, a fotói közt pedig megtaláltam azt, ahol éppen Őt ölelte.

Eltelt néhány hónap, s SP ismét jelentkezett. Úgy tett, mintha semmi sem történt volna, én azonban tudattam vele, hogy tudok a monaliza-hoz fűződő viszonyáról, s, ha azt szeretné, hogy a hölgy ne tudjon rólam, akkor szakadjon le rólam!
Megbánást színlelt, előadott egy újabb hazugságot, de ezt már nem hallgattam meg. Kinyomtam a telefont, megszakítva a beszélgetést.
Azóta már másik telefonszámom van, évek óta nem hallottam felőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése