hazugságok... miért?!

Nem szeretem ha hazudnak nekem,
nem szeretem a hazug embereket,
nem szeretem azokat akik többnek akarnak látszani, mint amik valójában!
Valahogy nem értem, miért kell valótlant állítani, miért kell megpróbálni másnak látszani, mint amik valójában vagyunk.
A társkeresők hemzsegnek (sajnos) a hazug alakoktól.
No meg a vállalkozóktól...
(ha regisztrált tag vagy, megnézheted magad is, az adatlapok 89%-a vállalkozó)
Milyen jól is menne az országunknak, ha ez valóban így lenne :)

Na, de lássuk a lényeget!

Néhány perccel ezelőtt Marinov kérésére beléptem a már jól ismert társkereső oldalra.
Mit látok?!

nem, nem azt a srácot akit Marinov mutatott, hanem az egyik régi randimat.
Körülbelül 4évvel ezelőtt, még a kezdetek kezdetén összeakadtam ezzel a pasassal.
Akkor is regisztrált tagja volt ennek a társkeresőnek.
Még mindig az... csak frissebb a regisztrációja.

A képek némileg változtak ugyan, egyet kivéve, erről ismertem rá!

oké, jöjjön a történet, szipkáról....

Nem akartam randizni vele, sőt, mindent megtettem, hogy lekopjon, ő mégis kitartóan ostromolt, aztán, hogy lekopjon belementem a találkozásba.
Természetesen akkor sem és most sem vállalta önmagát.
Korábban is magasabbnak adta el magát...
de persze ez úgyis csak a találkozáskor derül ki.

Na, folytatom... mint mindig, most is korábban érkezem, elfoglalom helyem az egyik utcára néző, ablak melletti asztalnál.
Rendelek s várakozom.
Nem is telik el sok idő, egy taxi gördül be a kávézó elé, s ki száll ki belőle?!
naná, hogy szipka. (egyébként találó név, nem csak mert folyton szipog, hanem mert szipka lábai vannak)

Vagányan belibben, szinte bevágódik mellém... az az igazi tapló típus, aki olyan nagyképűnek akar látszani, hogy még önmagával is csak magázódva beszél a tükörben :)
... jó fej vagyok, próbálok vele beszélgetést kezdeményezni, de nem nagyon sikerül, sajna az agy kapacitása nem egyenlő a fejének méretével :)))
Nem adom fel!
Nem bírom magamban tartani, próbálom a beszélgetést abba az irányba terelni, hogy akkor mivel is foglalkozik pontosan.

Felveszi a nagymenő fonalat s elkezd összevissza hazudozni mindenféléről, hogy milyen nagyon komoly bizniszekben van éppen benne.... pfff aha persze :)) szerintem már azt se tudja kinek mit hazudozik össze-vissza.
Ekkor már majdnem sírok a nevetéstől és odaszúrom neki, hogy a taxi amivel érkezett biztosan kölcsön kocsi :) az arcán döbbenet és zavartság, talán itt esett le neki, hogy bizony amikor megérkezett én már akkor is ennél az asztalnál ültem s láttam az érkezését.
Elvörösödik, én még pasit így vörösödni sosem láttam.
Innentől nálam a labda, nem is hagyom abba.
Említést teszek a nem létező magasságáról is. Sikerül nagyon zavarba hozzam! Csak makog, egy értelmes szó sem hagyja el a száját.
Ekkor mintha csak megbeszélt lenne, megcsörren a mobilja.
Nagyon titokzatosan beszél, majd amikor bontja a hívást, közli, hogy neki most mennie kell....
A számlát kifizettettem vele és egészen a mai napig nem láttam.

Sosem fogom megérteni az ilyen pasikat, mire számítanak? hogy a csajnak nem fog feltűnni, hogy a valóságban majdnem egy fejjel kisebbek?? Vagy, hogy bekamuzott karrierrel előrébb jutnak??
Egyáltalán nem értem, hogy miért jó ez nekik, ebből profitálni nem fognak, vagy nekik és a nem létező fickósságuknak jót tesz, ha elmondhatja, hogy mennyi nővel találkozik??? (valaki árulja el)

A taxisokkal semmi bajom, az is egy munka, az is egy megélhetésiforma.
Az alacsony pasikkal sincsen bajom!
A bajom azokkal van akik hazudoznak!
Vajon rajtam kívül mennyi nőnek rabolhatta már az idejét???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése