Randi, de hol?



Javaslatot tennék néhány randi helyszínt illetően.
Ez nem reklám, ez tapasztalataim megosztása :)


A mozit elsőre nem javasolnám, lévén, hogy sötétben csendben ültök egymás mellett. Utána viszont tutira nem úszod meg a beszélgetést. De kinek van erre energiája??
Én nem szeretem!


Nem oly rég voltam egy kiállításon, nem a megszokott fajta. Sőt, inkább meghökkentő. Olyan közös élményszerzésre ad lehetőséget, ami igencsak megváltoztatja majd a látásmódodat. LÁTHATATLAN
Ez a kiállítás a könnyen megközelíthető. Az élmény felejthetetlen!


Ha jobban szereted a teát, mint a kávét, akkor a Jókai utcában a helyed. Számtalan teázó közül választhatsz. Nekem mindegyikről van benyomásom, de a POTALA-ba mindig visszatérek. A kiszolgálás kifogástalan, a választék örült nagy, és noha olykor sokat kell várni, megéri betérni. Azonban inkább napközben javaslom, délután, este telt ház van. Olyankor nem kivitelezhető a beszélgetés, ismerkedés. Ha mégis későbbi időpontban szeretnéd meglátogatni, javaslom foglaltass szeparét.

Ha egy jó kávéra vágysz, akkor Ypsilon Café. És, ha már itt vagy a sajttortát mindenképpen próbáld ki!

Ha kedveled a kiállításokat, akkor jelenleg több lehetőség közül is válogathatsz.

VAM DESIGN - Da Vinci, a Géniusz - Budapest belvárosában, kihagyhatatlan!

Nemzeti Múzeum - Szkíta aranykincsek kiállítása - Mindenképpen látni kell!

Ugyanitt Fotókiállítás KÉPBEN VAGYUNK! XXVII. Magyar Sajtófotó Kiállítás

Szépművészeti Múzeum - Alfons Mucha, a nő dicsérete (mindenképpen javaslom) - Látni kell!

Ugyanitt Mítoszok földje címmel Gustave Moreau művészete



Ha sétálni szeretnétek, én maradi vagyok és Szentendrét tanácsolom, hangulatos, kicsi utcái garantált kikapcsolódást nyújtanak, étkezésre bármikor van lehetőség és még válogathatunk is a temérdek felhozatal közül!


Sok sikert :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése